اونی که...


ღ لیــلـﮯ بـــﮯ مجنـون ღ

нσмɛ / ɛ-мαιℓ / мσиα / Ƥяσғιℓɛ






اونی که داری خودتو واسش جــِــر میدی...

لــباس تنش سلیقه ی منه....

گفتم  در جریان باشی.



نظرات شما عزیزان:

saeedeh
ساعت17:45---30 بهمن 1391
salam azizam .. man bazi az postato khoondam bad nazar gozashtam .. injam chon avalin poste nazar gozashtam .. taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaze 18 nazar dg ham dashtiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiنظر لطفته اجی جان منم منتظرتم

saeedeh
ساعت16:47---29 بهمن 1391
خداونـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــدآ
تو مے دانے که مـטּ دلـ♥ـواپس فرداے خود هستـــــم
مبـــــــــــــــادآ گم کنے راه قشنگـ آرزوهــــــــآ رآ
مبــــــــــــادآ گم کنے اهـﮩـــــــــــــداف زیبآ رآ
مبادآ جآ بمانم از قصار موهبتـﮩــــــــــایت
خداوندآ مرآ مگذار تنـﮩـآ لحظه اے حتی ...
♥ ســـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــلآم ... ♥
♥ وبلاگتــ عـــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــآلیـﮧ ... ♥♥
♥ پستـﮩــــــــــــــــــــــــ


mahya
ساعت13:49---22 بهمن 1391
قربونت وبت عالیه حرف نداره قالب توپه

آدرس سایتی رو که اینو گرفتی بهم بده ..

من تورو لینک کردم لینکم کن ...

پاسخ:عزیزم یو با افتخار لینک شدی!


mohammad
ساعت16:01---18 بهمن 1391
آپـــــــــــــــــــــم بدو بیا!!

آهنگ جدید و بسیار زیبا و احساساتی به نام هوای دل از کامران مولایی و آرش دلفان

خیلی قشنگه حتما دانلود کن!

این آخرین خبر آپ من بود! پاسخ:دانلودش کردم دادا حرف نداشت؟


farnazzz
ساعت22:47---11 بهمن 1391
سلامم عزیزه دلممم خوبیی از وبت خوشم اومد بهم بسری خوشال میشم فدات شمم همه مطالبتو خوندم خوشمم اومد خوشال میشم هم بات شنا بشم اجی جونم بشی هم بهم بسری نظر بدس فدات شممم من لینکیدم توام بلینکیی خوشال میشم فدات شممم اپ کردی خبرم کن بوسسس عزیزه ابجیمم

ali
ساعت14:39---10 بهمن 1391
گفت :جبران می کنم . گفتم کدام را
عمر رفته را
روح شکسته را
دل مرده اما تپنده را
حالا من هیچ ...
... جواب این تار موهای سپید رامی دهی
نگاهی به سرم کرد وگفت
وای خبرنداشتم
چه پیرشدی
گفتم :جبران میکنی
گفت: کدام را !

سلام مهناز جون وبت خیلی خوشمله
مرسی من لینکت میکنم
به منم سر بزن ونظر بذار خوشحال میشم
مرسیییی


جشن تولد یک دوست
ساعت8:50---7 دی 1391
امروز جشن داریم شما هم دعوتید
جشنی متفاوت برای دوستی متفاوت


محمد
ساعت18:13---25 آذر 1391
سلام به کلبه تنهایی من سر نمی زنی نکنه سرت شلوغه... شوخی کردم امیدوارم همیشه موفق باشی بای

علی
ساعت18:54---11 آذر 1391
سلام_زیباس

youse
ساعت16:59---30 آبان 1391
این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدمها ، بازی با “احساسات” است !

مهدی کامیاب
ساعت0:45---30 آبان 1391
با سلام دوست عزیز
امید وارم لحظات خوشی تو زندگیت داشته باشی
من دارم گروهی جمع میکنم تحت وب نویسنده هایی که واسه دلشون مینویسن و یک چتروم کاملاً تحت کنترل میزنیم فارسی فلش نیست
شما میبینم که خیلی عالی هستن مطالبت تو وبت اگر مایل بودی بهم بگو واست یک سایت طراحی هم میکنم با دامین دات ای ار رایگان که ادرس رومت رزبلاگ نباشه مث سایت باشه خوشحال میشم باهام همکاری کنی
محرم رو هم بهت تسلیت میگم
موفق و سربلند باشی
ارادتمند مهدی کامیاب کارشناس وب هاستینگ و مدیریت سرور


milad
ساعت23:39---26 آبان 1391
وبت قشنگه خییلی خوبه خوشحال شدم بهم سر زدی اپم دوس داشتی بیااااااا

navid
ساعت14:39---22 آبان 1391
سلام.وبت اون قدر زیباست که ادم توی وبت ارامش میگیره به وب من هم سر بزن و با نظر دادن خوشحالم کن

ساعت1:24---21 آبان 1391
سلام سلام سلام

وبت خیییییییییییییییلی زیباست

)


زری
ساعت0:40---20 آبان 1391
سلام مهناز جوووونمممم
وبت خوشمله
آهنگتم خیلی قشنگه.من خیلی دوسش دارم.
میای تبادل لینک؟



: тαɢƨ
ZeInAb ツ | 3 / 12 / 1391برچسب:, | 17:15 |


Ɖɛƨιɢиɛя